Komunikačné zručnosti sú v podstate všetky témy, ktorým sa venujeme. Komunikácia je všetko, čo prebieha v interakcii medzi dvoma a viacerými ľuďmi.
Komunikácia je o tom, čo hovoríme aj o tom ako sa tvárime. Komunikácia však nie je iba to, čo je vidieť a počuť navonok. Vonkajšie prejavy sú spôsobené tým, čo sa deje v našom vnútri – ako zmýšľame o sebe a o druhých, aké emócie prežívame. Tu utvára náš postoj a naše úmysly.
Na našich školeniach neučíme len „techniky a triky“, ale aj ako mať nastavené vnútorné postoje, aby potom vonkajšie správanie bolo priame, s rešpektom a uveriteľné.
Komunikačné zručnosti manažéra
- Chcete, aby vaši pracovníci vedeli efektívnejšie prezentovať svoje myšlienky a nápady?
- Potrebujete, aby vedeli efektívnejšie dávať kritiku aj oceňovať pracovníkov?
- Potrebujete, aby vedeli efektívne viesť motivačno-hodnotiace rozhovory?
- Chcete, aby vaši manažéri vedeli odstraňovať komunikačné bariéry a efektívnejšie komunikovali so svojimi podriadenými?
- Potrebujete manažérov, ktorí si vedia vypočuť názory a nápady svojich podriadených a tak využiť ich potenciál v prospech firmy?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Komunikačné zručnosti manažéra.
Komunikujte vo forme.
Asertivita – sebapresadenie sa na pracovisku
- Máte pracovníkov, ktorí komunikujú agresívne?
- Máte pracovníkov, ktorí nevedia povedať nie alebo naopak hovoria nie, aj keď to nie je vhodné?
- Chcete mať pracovníkov, ktorí vedia otvorene, ale korektne pomenovať čo chcú, s čím sú spokojní a s čím sú nespokojní?
- Chcete mať manažérov, ktorí vedia priamo, ale citlivo komunikovať so svojimi podriadenými aj o nepríjemných témach?
- Potrebujete pracovníkov, ktorí v kontakte s klientmi budú zvládať manipuláciu zo strany klientov a korektne zvládať ich kritiku?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Asertivita na pracovisku.
S asertivitou vo forme.
Prezentačné zručnosti
- Prezentujú vaši obchodníci a manažéri vašu firmu, produkty a projekty pred interným a/alebo externým zákazníkom?
- Chcete, aby ich prezentácie boli výstižné, efektívne a zaujímavé?
- Chcete, aby vedeli dať do svojich prezentácií tie najdôležitejšie informácie?
- Chcete, aby vedeli so svojimi prezentáciami zaujať a presvedčiť poslucháčov?
- Potrebujete, aby si vaši obchodníci a manažéri vedeli prezentáciu pripraviť, brilantne prezentovať a viesť efektívnu diskusiu po prezentácii?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Prezentačné zručnosti.
Prezentujte vo forme.
Riešenie konfliktov, mediácia
- Riešia vaši pracovníci konflikty, ktoré ich zaťažujú a znepríjemňujú im prácu?
- Dostávajú sa podriadení vašich manažérov do sporov a je potrebné, aby vedeli do nich efektívne vstupovať a riešiť ich?
- Potrebujete, aby vaši pracovníci vedeli efektívne riešiť konfliktné situácie medzi oddeleniami, tímami, medzi sebou – skrátka z internými zákazníkmi?
- Čelia vaši pracovníci sťažnostiam, kritike a nekonštruktívne komunikujúcim externým zákazníkom?
- Chcete, aby vedeli tieto situácie zvládať efektívne v prospech firmy aj zákazníka?
Vybrali ste si správny modul – Riešenie konfliktov, mediácia
Riešte konflikty vo forme.
Na objednávku
- Potrebujete niečo, čo ste nenašli v hore uvedenom zozname?
- Potrebujete niečo, čo je mixom hore uvedených tém?
- Chcete niečo, čo je špecifické len pre vás a potrebujete to našiť vašej firme na telo?
- Máte vlastné predstavy, čo by ste chceli naučiť svojich ľudí a hľadáte niekoho, kto by to pre vás zrealizoval?
Napíšte nám vašu objednávku, ozvite sa cez formulár.
Ozveme sa vám telefonicky alebo mailom späť, aby sme mohli prejednať podrobnosti.