Všetky témy, s ktorými pracujeme sú zamerané na medziľudskú interakciu. Učíme ako využiť naše vnútorné postoje a presvedčenia spolu so správaním – teda verbálny aj neverbálny prejav tak, aby sme komunikačne zdarne zvládli situáciu a zachovali aj korektný vzťah s druhou osobou.
Komunikácia nie je mechanická technológia aj keď má svoje princípy, postupy, techniky a triky. Vychádzame z poznatkov psychológie, neurológie a ďalších vied, ktoré sa venujú porozumeniu prežívania a správania človeka.
Nižšie je zoznam okruhov, ktoré štandardne poskytujeme. Na konci je aj zoznam tém, ktoré sme v priebehu rokov trénovali a sú neštandardné. Uvádzame ich preto, aby sme vás povzbudili v tom, že vieme prispôsobiť naše tréningy aj témy vašim potrebám.
SLUŽBY
Poskytujeme pestré služby – rôzne formáty aj rôzne témy.
Tréningy – sociálne a komunikačné kompetencie, manažérske kompetencie, obchodnícke kompetencie, tréningy na špecifické kompetencie.
Prednášky – od 20 minút až po dvojhodinové prednášky na dohodnuté témy.
Akadémie – dlhodobejšie tréningové moduly, systematické vzdelávanie pracovníkov.
Teambuildingy – outdoorové kurzy pre tímy.
Koučingy – individuálne rozvojové programy pre manažérov a obchodníkov vedené externým koučom.
Facilitácia a moderovanie workshopov, porád, stretnutí, strategického plánovania.
Poradenstvo a konzultácie – pri tvorbe rozvojových a tréningových programov, pri supervízii a rozvoji interných trénerov.
Náš prístup
Učenie a profesionálny rozvoj je zábavná a príjemná činnosť, preto naše služby poskytujeme tak, aby sme spojili užitočné s príjemným, zábavu s učením, rast s nadšením.
Všetky aktivity realizujeme podľa potrieb zadávateľov a účastníkov. Vieme sa flexibilne prispôsobovať, držať sa cieľa aj dohodnutej témy. Používame široké spektrum metód, ktoré robia učenie zaujímavým a efektívnym.
Diskusie, nácvik zručností, individuálne či skupinové koučovanie, videotréning, nácvikové hry, simulácie, hranie rolí, tímové súťaživé či spolupracujúce aktivity in-door alebo out-door.
Pracujeme interaktívne. Riadime učenie tak, aby hlavnú aktivitu vykonávali učiaci sa – vtedy je učenie zaujímavé, spojené s praxou a realitou učiacich sa. Teória má zmysel, ak je jasne prepojiteľná s aktuálnou alebo budúcou praxou učiacich sa.
Sme zároveň profesionáli (vlastným tréningom, celoživotným vzdelávaním sa a praxou) a zároveň neformálni. Táto kombinácia umožňuje učiacim sa otvoriť sa učeniu a v bezpečnej atmosfére pracovať na svojich silných stránkach a získať podporu vo svojich silných stránkach.
V prípade záujmu o ktorúkoľvek službu alebo ak máte otázky, píšte nám.
Prednášky a weináre
Rád robím prednášky a webináre. Naživo aj online ponúkam úderné myšlienky, s jasnými posolstvami, štruktúrované a graficky pestré slidy, ktorými sprevádzam prednášky na nasledujúce témy. Všetky som robil niekoľkokrát, takže sú overené.
Prednášky a webináre trvajú podľa dohody aj tematického zamerania od 60 – 120 minút.
Diskutovať, dávať otázky cez slido, či priamo chat aplikáce je súčasť dobrej prednášky.
Zoom, Microsoft Teams, Webex, a ďalšie aplikácie podľa voľby a zvykov objednávateľa.
Viac nájdete na stránke Psychológia šťastia.
Školenia soft-skills alebo tréningy sa obvykle dohadujú podľa potrieb účastníkov alebo zadávateľa. Tu je však prehľad základných okruhov.
Tréningové okruhy
Sociálne a komunikačné kompetencie
- Komunikačné zručnosti manažéra
- Asertivita, sebapresadenie sa na pracovisku
- Prezentačné zručnosti manažérov a obchodníkov
- Riešenie konfliktov, mediácia
Manažérske kompetencie
- Vedenie ľudí, leadership – situačné vedenie
- Koučingové zručnosti
- Rozvoj a vedenie tímu (indoor)
- Vedenie porád, workshopov, mítingov – facilitácia, moderácia
- Osobnostné vlastnosti manažéra – sebapoznanie
- Hodnotiaco-motivačné rozhovory, motivácia pracovníkov
- Riadenie a presadzovanie zmeny
- Time manažment – manažment času
- Stres manažment – zvládanie záťažových situácií
Obchodnícke kompetencie
- Predajné zručnosti
- Vedenie obchodných jednaní
- Vyjednávacie zručnosti – kooperatívne a silové taktiky vyjednávania
- Telefonické zručnosti
- Zvládanie námietok a záťažových situácií v obchode
Tréningy na špecifické kompetencie
- Lektorské, trénerske zručnosti – tréning pre trénerov
- Rozvoj kľúčových kompetencií, life skills, životných zručností u detí a mládeže
- Analytické myslenie, rozhodovanie a plánovanie
Niektoré neštandardné témy, ktoré sme s úspechom trénovali tiež:
- Ako reagovať na rodičov, ktorí odmietajú očkovať svoje dieťa,
- Ako presvedčiť klienta, aby so mnou jednal, keď ma spočiatku odmieta,
- Ako vymáhať telefonicky splácanie pôžičky,
- Ako informovať pacienta, že má zlú diagnózu.