Obchodnícke zručnosti – oblasti
Predajné zručnosti
- Máte predajcov, ktorí navštevujú svojich klientov a robia aktívny predaj?
- Navštevujú vašich predajcov klienti so záujmom o vaše produkty?
- Máte predajcov, ktorí telefonicky kontaktujú klientov?
- Potrebujete, aby vedeli predať viac a lepšie?
- Chcete, aby vedeli zvládať štandardný predajný rozhovor?
- Chcete, aby vedeli zvládať aj náročnejších klientov a efektívne zvládnuť menej štandardné situácie?
- Chcete, aby vedeli pohotovo zvládať námietky a sťažnosti klientov?
- Chcete, aby si vaši obchodníci vedeli vytvoriť efektívny predajný plán a podľa neho sa aj riadili?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Predajné zručnosti.
Obchodníci vo forme.
Vedenie obchodných jednaní
- Chodia vaši ľudia na obchodné jednania?
- Potrebujete, aby vedeli jednanie zahájiť, viesť a ukončiť tak, aby prinieslo čo najviac prospechu firme?
- Potrebujete, aby vaši pracovníci vedeli na obchodnom jednaní dobre vystupovať a prezentovať záujmy firmy?
- Chcete, aby vaši pracovníci poznali postupy, ktoré sú potrebné pre úspešné vedenie obchodného jednania?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Vedenie obchodných jednaní.
Majte svojich firemných reprezentantov vo forme.
Vyjednávacie zručnosti – kooperatívne a silové taktiky vyjednávania
- Vyjednávajú vaši manažéri a/alebo obchodníci?
- Potrebujete, aby mali viac zručností pri vyjedávaní s druhými osobami, firmami?
- Vyjednávajú vaši ľudia s internými zákazníkmi, oddeleniami?
- Chcete, aby vedeli lepšie odolávať vyjednávačom, obchodníkom z iných firiem?
- Chcete, aby vedeli vyjednať lepšie podmienky ako doteraz?
- Chcete, aby si vedeli dlhodobejšie udržať dobré obchodné vzťahy so svojimi partnermi?
- Chcete, aby vaši manažéri, obchodníci poznali a vedeli použiť rôzne vyjednávacie stratégie a taktiky?
- Chcete, aby vaši pracovníci lepšie kontrolovali svoje správanie pri vyjednávaní?
- Chcete, aby vaši vyjednávači vedeli lepšie ovplyvňovať druhú stranu jej správanie a jej vyjednávanie?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Vyjednávacie zručnosti.
Majte svojich vyjednávačov vo forme.
Telefonické zručnosti
- Telefonujú vaši pracovníci často s klientmi?
- Máte call centrum, telefonistky alebo iné pozície, ktorých základnou náplňou práce je telefonický kontakt so zákazníkom?
- Potrebujú zvládať náročné situácie po telefóne – ponúkať produkty a služby, zvládať námietky, vymáhať pohľadávky?
- Chcete, aby ich telefonovanie malo istý štandard a reprezentovalo tak kvality vašej firmy?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Telefonické zručnosti.
Telefonujte vo forme.
Zvládanie námietok a záťažových situácií v obchodných rozhovoroch
- Predávate produkty a služby?
- Chcete, aby vaši predajcovia vedeli zvládať aj náročnejších zákazníkov a efektívne zvládnuť menej štandardné situácie?
- Chcete, aby si vaši predajcovia pripravili vhodný zoznam odpovedí na najčastejšie námietky zákazníkov a vedeli ich pohotovo použiť?
- Chcete, aby vedeli pohotovo zvládať nečakané námietky a sťažnosti zákazníkov?
- Potrebujete, aby vedeli správne premeniť námietky na motivujúce hodnoty produktu pre zákazníka?
Vybrali ste si správny tréningový modul – Zvládanie námietok a záťažových situácií v obchode.
Na námietky vo forme.
Na objednávku
- Potrebujete niečo, čo ste nenašli v hore uvedenom zozname?
- Potrebujete niečo, čo je mixom hore uvedených tém?
- Chcete niečo, čo je špecifické len pre vás a potrebujete to našiť vašej firme na telo?
- Máte vlastné predstavy, čo by ste chceli naučiť svojich ľudí a hľadáte niekoho, kto by to pre vás zrealizoval?
Napíšte nám, o čo máte záujem a čo potrebujete.
Ozveme sa vám telefonicky alebo mailom späť, aby sme mohli prejednať podrobnosti.